donderdag 18 december 2014

Een van de lekkerste pasta's ever!


Oke, dit was denk ik de lekkerste pasta die ik ooit op heb! Misschien niet de meest gezonde hihi, maar lekker! Oef! Bij de Jumbo in Hapert (of all places) heb je een speciaal Italiaans streekassortiment en die producten zijn echt heerlijk. Een van die producten is dus een Italiaanse truffelkaas... Ik, als extreme truffelliefhebster, vind alleen het idee van deze kaas al overheerlijk. Maar de smaak is dus helemaal goddelijk! Aangezien ik natuurlijk iets te veel had gekocht om zo op te eten, wilde ik er ook nog iets lekkers van koken. En wat is er lekkerder dan een pasta met kaas, heel veel kaas... Juist!




Speciaal voor jullie, het recept van 'Pasta de la Kim Elisa' voor 3/4 personen!

Ingrediƫnten:

- 1 Pak verse (groene kruiden) tagliatelle
- 1 Courgette
- 1 Pak kastanjechampignons
- 1 Ui
- 2 Teentjes knoflook
- Beetje koksroom
- Cherrytomaatjes
- Rucola
- Pijnboompitjes
- Biefstuk
- Olijfolie
- En natuurlijk truffelkaas!

Bereiding:

Snijd de courgette en ui in blokjes, de champignons in plakjes en de tomaatjes doormidden. Pers de teentjes knoflook fijn in de hete olijfolie. Voeg de uitjes toe en laat ze even fruiten. Vervolgens voeg je de courgette en champignons toe. Even lekker bakken! Doe daarna de koksroom en de truffelkaas erbij en roer goed door. Ondertussen kook je de pasta af en bak je de biefstuk. De opmaak van een bord vind ik altijd een van de leukste dingen! Pak lekker een diep bord voor de pasta. Maak het af met wat rucola, cherrytomaatjes en pijnboompitjes. Snijd de biefstuk in plakjes voor een mooi resultaat!

Mjammmmmie! Geloof me, dit is echt VET lekker. Wel VET ongezond eigenlijk, maar soms mag dat wel toch? Schuif dit receptje maar lekker door naar Sinner Sunday! Ik ben benieuwd wat je er van vindt... Let me know!

x Kim Elisa


1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Ben benieuwd :)